Πώς γυρίστηκε το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία» – Μια γενναία γυναίκα στα 828 μ. από το έδαφος
Η αεροπορική εταιρεία Emirates αποδεικνύει ότι το όραμα και η τόλμη μπορούν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά επικό. Το 2020, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που σίγουρα άφησε το κοινό με ανοιχτό το στόμα. Η διαφήμιση αυτή δεν ήταν απλώς μια διαφημιστική καμπάνια για να προωθήσει πτήσεις, αλλά μια πραγματική ωδή στην περιπέτεια, την πολυτέλεια και την αίσθηση του απίθανου. Αν αναρωτιέστε πώς κατάφεραν να γυρίσουν το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία», με πρωταγωνίστρια μια γενναία skydiver, ετοιμαστείτε να βυθιστείτε σε μια ιστορία γεμάτη αδρεναλίνη, τόλμη και αμέτρητους κινδύνους.
Μια τολμηρή ιδέα σε μια δύσκολη εποχή
Το 2020 δεν ήταν μόνο μια χρονιά που επηρεάστηκε από την πανδημία του COVID-19, αλλά και μια χρονιά γεμάτη αβεβαιότητες για τις αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Η Emirates ήθελε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ανθεκτικότητας, και τι καλύτερος τρόπος να το κάνει από το να δημιουργήσει κάτι πραγματικά εντυπωσιακό και γεμάτο τόλμη. Στην καρδιά αυτής της ιδέας βρισκόταν το Burj Khalifa, το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο, που συνδέθηκε με το μήνυμα της ανώτερης αίσθησης του ταξιδιού και της δύναμης του ανθρώπινου πνεύματος.
Η καμπάνια είχε ένα απλό αλλά ισχυρό σλόγκαν: «Είμαστε στην κορυφή του κόσμου». Ένα σλόγκαν που δεν μιλούσε μόνο για το μεγαλείο του Ντουμπάι, αλλά και για την ελπίδα και την αισιοδοξία που μπορούσε να αναδείξει η αεροπορική βιομηχανία, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο κόσμος εκείνη την περίοδο. Η πρόκληση όμως δεν ήταν μόνο το μήνυμα, αλλά και το πώς να το φέρουν σε πέρας με τρόπο που να εντυπωσιάσει και να προκαλέσει συναισθήματα στον θεατή.
Η επιλογή της πρωταγωνίστριας: Μια γυναίκα γεμάτη θάρρος
Για να φέρουν τη διαφήμιση σε ζωή, η ομάδα της Emirates ήξερε ότι χρειάζονταν κάποιον πραγματικά εξαιρετικό. Η επιλογή έπεσε στην Nicole Smith-Ludvik, μια επαγγελματία skydiver με αμέτρητες ώρες πτήσεων και ιστορία γεμάτη περιπέτεια. Η Nicole δεν ήταν μόνο άριστη στο σπορ της, αλλά είχε και μια προσωπική ιστορία που την έκανε ιδιαίτερα συμπαθή στο κοινό. Το παρολίγο μοιραίο ατύχημα που υπέστη στο παρελθόν, το οποίο και ξεπέρασε με σθένος, την έκανε το απόλυτο πρόσωπο για αυτή την τολμηρή καμπάνια.
Η Nicole, με τη γενναιότητα και την ανθεκτικότητά της, ήταν ο ιδανικός άνθρωπος να σταθεί στην κορυφή του Burj Khalifa και να δώσει ζωή σε αυτό το φιλόδοξο όραμα της Emirates.
Ο σχεδιασμός και η εκπαίδευση: Το αδύνατο γίνεται δυνατό
Η ιδέα ήταν εξαιρετικά φιλόδοξη, αλλά η υλοποίησή της απαιτούσε αμέτρητες ώρες σχεδιασμού και προετοιμασίας. Η κορυφή του Burj Khalifa, με ύψος 828 μέτρα από το έδαφος, είναι μια από τις πιο δύσκολες και επικίνδυνες τοποθεσίες για οποιαδήποτε δραστηριότητα. Για να γίνει αυτό το εγχείρημα πραγματικότητα, οι ειδικοί στην ασφάλεια, οι μηχανικοί και οι κινηματογραφιστές συνεργάστηκαν στενά για μήνες, χαρτογραφώντας κάθε λεπτομέρεια του χώρου.
Η Nicole υποβλήθηκε σε αυστηρή εκπαίδευση, προκειμένου να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλειά της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Οι κινήσεις της έπρεπε να είναι ακριβείς και να μην αφήνουν περιθώριο για λάθη, καθώς η παραμικρή αναστάτωση θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες. Η ομάδα των ειδικών εκπαίδευσε την Nicole για να παραμείνει ήρεμη και συγκεντρωμένη, ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.
Η ημέρα των γυρισμάτων: Ανάβαση στην κορυφή
Η ημέρα των γυρισμάτων ξεκίνησε νωρίς το πρωί, με την ομάδα να παίρνει το ασανσέρ για τον 160ο όροφο του Burj Khalifa. Από εκεί, ακολούθησαν 75 λεπτά ανάβασης μέσω μιας στενής, σπειροειδούς σκάλας για να φτάσουν στην κορυφή του κτιρίου. Η εικόνα της Nicole, ασφαλισμένη με μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα ασφαλείας και μια κρυφή ζώνη, στέκοντας με το απέραντο θέαμα γύρω της, ήταν απλώς εντυπωσιακή.
Για την καταγραφή των γυρισμάτων χρησιμοποιήθηκαν εξειδικευμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη και ελικόπτερα, που κατέγραψαν μοναδικά πλάνα από διάφορες γωνίες και ύψη. Η ομάδα ήθελε να αποτυπώσει την επιβλητικότητα της στιγμής και την αίσθηση του μεγαλείου, με την Nicole να στέκεται αγέρωχη στην κορυφή του κόσμου.
Ο αντίκτυπος και η συνέχεια: Μια καμπάνια που έγινε viral
Η διαφήμιση κυκλοφόρησε και γρήγορα έγινε viral. Οι εικόνες της Nicole να στέκεται στην κορυφή του Burj Khalifa απέσπασαν εκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες όπως το YouTube, το Instagram και το TikTok, εντυπωσιάζοντας το κοινό με την τολμηρή και συναρπαστική της φύση. Περισσότερο από μια διαφήμιση για αεροπορικές πτήσεις, το σποτ ήταν μια δήλωση για τη δύναμη της ανθρώπινης φιλοδοξίας και της αντοχής.
Η επιτυχία της καμπάνιας ήταν τόσο μεγάλη που ακολούθησε και μια συνέχεια. Αυτή τη φορά, η Nicole βρέθηκε ξανά στην κορυφή του Burj Khalifa, αυτή τη φορά με ένα Airbus A380 της Emirates να περνά ακριβώς μπροστά και πίσω της. Αυτό το κατόρθωμα απαιτούσε απόλυτο συντονισμό και μεταξύ του κινηματογραφικού συνεργείου και του πιλότου του αεροπλάνου, και αποτέλεσε το επιστέγασμα της διαφημιστικής εκστρατείας της Emirates για την προώθηση της Expo 2020 στο Ντουμπάι.
Μια διαφήμιση που θα μείνει στην ιστορία
Το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία» δεν ήταν απλώς μια ανατρεπτική ιδέα για μια εταιρεία. Ήταν ένα σύμβολο της ανθεκτικότητας, του θάρρους και της επιθυμίας για καινοτομία σε έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητες. Η καμπάνια της Emirates απέδειξε ότι η δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος δεν έχει όρια και ότι, με σωστή προετοιμασία και τόλμη, τα πάντα είναι δυνατά.