Σάλος με τις αποκαλύψεις του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για την Ελένη Μενεγάκη
Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής, είναι πάντα έτοιμος να προκαλέσει αντιδράσεις με τις αποκαλύψεις του. Αυτή τη φορά, έχει βάλει στο στόχαστρο την Ελένη Μενεγάκη, μία από τις πιο αγαπημένες και διάσημες παρουσίες στην ελληνική τηλεόραση. Μάλιστα, η αφορμή για αυτήν τη νέα «εκρηκτική» ιστορία ήρθε από μια ανάρτηση του Τριανταφυλλόπουλου που αποκάλυψε πόσο πληρώνεται για ένα post η «βασίλισσα» της ελληνικής τηλεόρασης.
Ο Μάκης τα «έχωσε» στους influencers
Μπορεί ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να έχει γίνει γνωστός για τις αιχμηρές του δηλώσεις και τα σχόλια που συνήθως γίνονται viral, αλλά αυτή τη φορά είχε μια ξεκάθαρη «αναφορά» στους influencers. Στοχοποιεί τους ανθρώπους που κερδίζουν χρήματα από τα social media, δημοσιεύοντας φωτογραφίες και stories και διαφημίζοντας προϊόντα. Ο ίδιος φαίνεται να έχει εντοπίσει ότι πίσω από το «βασίλειο» των influencers κρύβονται κάποιες… χρυσές συμφωνίες που συχνά αγγίζουν αστρονομικά ποσά.
Η αποκάλυψη του τιμολογίου της Ελένης Μενεγάκη
Το πρωί της Τετάρτης 28 Σεπτεμβρίου, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος δημοσίευσε στο Instagram μια φωτογραφία με ένα τιμολόγιο, στο οποίο φαινόταν το ποσό των 8.680 ευρώ για μια ανάρτηση στο Instagram. Παρόλο που το όνομα της Ελένης Μενεγάκη δεν αναγραφόταν ξεκάθαρα, όλοι μπορούσαν να καταλάβουν με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο ότι το τιμολόγιο ανήκε στην παρουσιάστρια.
Ο Τριανταφυλλόπουλος σχολίασε χαρακτηριστικά: «Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο Instagram. Εταιρεία με ρούχα ο πελάτης. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο;». Φυσικά, αυτή η ανάρτηση προκάλεσε αναστάτωση, με πολλούς να αναρωτιούνται αν οι celebrities αξίζουν τέτοια ποσά για τις αναρτήσεις τους.
Πόσο κοστίζουν τα posts της Ελένης Μενεγάκη;
Η Ελένη Μενεγάκη, η οποία είναι μία από τις πιο εμβληματικές παρουσίες της ελληνικής τηλεόρασης, γνωρίζει πολύ καλά την αξία της στον κόσμο των social media. Η ίδια, πριν αποσυρθεί από την τηλεόραση, είχε τη δυνατότητα να «πουλήσει» ένα post για περίπου 5.000 ευρώ. Σήμερα, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει και η ίδια συνεχίζει να παραμένει μία από τις πιο «πολύτιμες» παρουσίες στα social media.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, το κόστος για ένα post της Ελένης Μενεγάκη αγγίζει τα 10.000 με 15.000 ευρώ, ανάλογα με τη συμφωνία και το προϊόν που διαφημίζεται. Και όταν λέμε «post», εννοούμε είτε ένα story, είτε μια ανάρτηση, είτε και τα δύο μαζί. Αυτός ο αριθμός, παρόλο που μπορεί να σοκάρει κάποιους, είναι απόλυτα λογικός για τη δημοφιλία και την επιρροή που έχει η Ελένη στους ακολούθους της.
Από το Alpha στο Mega: Η πορεία της Ελένης
Η Ελένη Μενεγάκη είναι γνωστή για την πορεία της στην ελληνική τηλεόραση, ξεκινώντας από το Alpha και μεταπηδώντας στο Mega, το οποίο την έχει φιλοξενήσει και στην τελευταία της τηλεοπτική επιστροφή. Από τις πιο αγαπητές παρουσιάστριες, η Ελένη έμεινε για χρόνια στην πρώτη γραμμή και διατηρεί μέχρι σήμερα μία τεράστια βάση θαυμαστών.
Πριν αποσυρθεί από την τηλεόραση για ένα διάστημα, η παρουσιάστρια ήταν γνωστή για τις υψηλές της αμοιβές. Ο λόγος; Η ποιότητα του περιεχομένου που παρουσίαζε, η αφοσίωση του κοινού της και, φυσικά, η δημοφιλία της. Από την επιστροφή της στη μικρή οθόνη, τα «συμβόλαιά» της με brands και διαφημιστικές εταιρείες δεν έχουν μειωθεί και η ίδια συνεχίζει να είναι μία από τις πιο ακριβές παρουσίες στον κόσμο των influencers και των media.
Η επίδραση των social media στους influencers
Οι influencers έχουν τον απόλυτο έλεγχο στις προτιμήσεις του κοινού τους. Κάθε ανάρτηση τους μπορεί να φέρει εκατοντάδες, ακόμα και χιλιάδες, σχόλια και αντιδράσεις. Είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο για έναν influencer να κλείνει συμφωνίες που αφορούν χορηγίες προϊόντων και να πληρώνεται μεγάλα ποσά για να τα διαφημίσει. Όμως, είναι επίσης αλήθεια ότι οι «τιμές» ενός influencer εξαρτώνται από τη δύναμη της παρουσίας τους στα social media και την επιρροή που έχουν πάνω στους ακολούθους τους.
Το κόστος ενός post για μια Ελένη Μενεγάκη δεν πρέπει να μας ξαφνιάζει, καθώς η ίδια έχει αποδείξει ότι το κοινό την ακολουθεί πιστά και ο λόγος της επηρεάζει τις αγοραστικές τους συνήθειες. Τα ίδια φυσικά ισχύουν και για άλλους influencers, όπως οι διάσημοι του Hollywood ή οι top influencers της χώρας μας. Κάθε τους κίνηση, κάθε τους ανάρτηση, μπορεί να φέρει πολύ περισσότερα από αυτά που μπορεί να φανταστεί κανείς.
Τα όρια της διαφήμισης μέσω influencers
Περίπου δύο χρόνια πριν, πολλές συζητήσεις άνοιξαν γύρω από τα όρια που θα έπρεπε να έχουν οι influencers όσον αφορά τα διαφημιστικά posts. Η σύγκριση με τα ποσά που πληρώνονται διάσημοι influencers με την πραγματική αξία του προϊόντος ή υπηρεσίας που διαφημίζουν είναι πάντα επίκαιρη. Και η αλήθεια είναι ότι, κάποιες φορές, αναρωτιόμαστε αν οι υψηλές αμοιβές τους ανταποκρίνονται στην αξία της διαφήμισης που προσφέρουν.
Η κατάσταση αυτή αναμφισβήτητα θα συνεχίσει να προκαλεί συζητήσεις, ιδιαίτερα όταν μεγάλα ονόματα του ελληνικού και διεθνούς τηλεοπτικού και social media χώρου βρίσκονται στο επίκεντρο της δημόσιας κριτικής.